After BMW Summer Meet 1 [24.07]


BMW Summer Meet 1 Flyer

Aşa cum am intitulat întalnirea, ne-am dorit să fie şi vremea: adică una caracteristică anotimpului.  Dar, cum s-a mai întâmplat şi în alte duminici, am avut parte de condiţii meteorologice neprielnice, ceea ce a amprentat desfăşurarea întâlnirii noastre. Am avut un număr restrâns de participanţi, însă cei care, totuşi, si-au făcut timp şi curaj pentru a ajunge în parcare la Carrefour Era, au avut şansa de a se cunoaşte mai şi de a face un schimb de informaţii cu privire la maşinile pe care le au în posesie.

În pofida ploii care nu s-a lăsat mult timp aşteptată, determinându-ne, astfel, să ne retragem în interior la o cafea, am reuşit să facem şi câteva poze. Dupa ce urgia de afară s-a mai potolit, am ieşit, într-un cadru intim, la o plimbare pe Copou.

Staţi pe frecvenţă – seria BMW Summer Meet este abia la început. Vor urma întâlniri din ce în ce mai captivante, cu pasionaţi înrăiţi şi personaje de remarcă!  🙂

Poze:

Filme:

si un test drive mai special cu o Honda Accord  2.4i – 200CP – cu o evacuare si mai speciala (Tsudo 70MM) 🙂

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu