After BMW Hillclimbing Meet [04.09]


Si s-a consumat si prima intalnire din aceasta toamna calendaristica. O intalnire ca s-a dorit sa fie una mai speciala, desfasurata in afara orasului, la aer curat si intr-o locatie destul de permisiva din toate punctele de vedere. Nu am fost multi, dar zic eu ca mereu va conta calitatea si nu cantitatea celor prezenti la intalniri. Ne-am simtit oricum bine, am avut parte si de putina distractie (merci lui Cosmin si ursului din dotare).

La final dupa aproape 2 ore petrecute „la inaltime” am coborat in oras si ne-am intretinut cu prietenii care nu au ajuns la „main meet”, fie pe la stadion, fie la rond Agronomie, sau la rondul de la Super Copou (l-am putut vedea pe Spuff din nou in actiune :-)). Seara s-a incheiat cu o portie copioasa de distractie la Mes Amis Cafe.

Multumim celor care au reusit sa ajunga ieri si ii asteptam si pe ceilalti cu alta ocazie! 🙂

Poze (multumesc lui Cristi (SYR) pentru camera)

Filme:

2 comentarii

  1. Se face valva deja pe la stiri cu cele doua filmulete …

    CUM ÎŞI FAC DE CAP ŞMECHERII
    Şmecherii cu maşini puternice îşi arată muşchii la Iaşi. Mai mulţi indivizi s-au adunat în parcarea unui hotel ca să se dea în spectacol. Imaginile au fost postate pe youtube.

    http://www.adevarul.ro/locale/iasi/iasi-adevarul-bmw-smecheri-drifturi-pasionati-BMW_Club_Iasi-bucium-motel_bucium-rond_agronomie_0_550145414.html

    • articole gratuite.. pot sa continue acest gen de campanii la infinit. Cei din interior si prietenii stiu mai bine care este adevarul 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu