Invitatie la “Classic Car Day” Iasi


Classic Car Day

Classic Car Day

In data de 30 mai 2010, la ora 15:00, in fata Palatului Culturii va avea loc o intalnire cu masini  Classice si Retro din Iasi.

Evenimentul se adreseaza posesorilor de masini clasice din Iasi  si este organizat de Tim Photography in
parteneriat cu TopGear.co.uk, inOras.ro, Iasi4u, A.C.S. Horspe Power Racing Team, GumRo si Bimmerfans Iasi.

Ne-am gandit ca poate exista si posesori de BMW (fabricatie pana in ’85) care sunt interesati si ar dori sa participe la aceasta intalnire. Este o ocazie ca lumea sa vada ca exista in Iasi si pasionati BMW cu vechime si experienta. De accea am venit in sprijinul lui TIM cu acest anunt  postat pe blogul nostru 🙂

Va asteptam!
Contact: contact@tim-photography.com
www.tim-photography.com

A fost o intalnire placuta, cu masini clasice incepand cu anul 1965, dar si mai noi (1985). Eu am fost cu o Lada 1500 (din 1980). Mi-a placut atmosfera, participantii care erau mereu gata sa iti ofere un sfat sau o parere avizata. Pacat ca nu am putut aranja sa vina la intalnire si cateva BMW-uri clasice, deoarece sunt sigur ca inca mai exista pe drumurile noastre …
Ma bucur ca si vremea a tinut cu noi !

o parte din masini…

2 comentarii

  1. speram sa fie vremea ok !

  2. va fi… ca asa este frumos 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu